Tema: Re: Soundbar'as
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-04 18:26:46
Nu rašo lyg apie garsą.
Galų gale ne taip svarbu kokiu pavidalu išgeneruoja jis tuos 350W iš 72W
elektros... Jei šilumos, tai dar geriau, 350W šilumos jau ir erdvę aplink
teliką juntamai sušildyt gali, va tokius kokius 5 pasistatei ir kambarį
normliai apšildyt gali, o suvartos tik 360W :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/