Tema: Re: Soundbar'as
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-04 21:52:25
Zjbs kondensatoriai :-)
Ir visas tas technikos stebuklas su 3x70W piščialkom ir superkondikais
sukištas į metro ilgio 5x12 cm palką sveriančią 2.6kg. Aš jau senokai
elektronika aktyviai nebeužsiminėju, tai sutinku, kad yra kas pasikeitė, nu
bet tokiom pasakom patikėt mano smegenai kategoriškai atsisako, kiek žinau,
energijos tvermės dėsnio dar niekas neatšaukė. Tokie skaičiukai yra grynai
kitaicų kadaise ypač mėgtų (net ir kitaicai dabar jau ne visi tas nesąmones
rašo) PMPO vatų lygio parametrai, tai nu sorry, bet kaip minimum Panasonicui
garbės nedaro (čia jau ne pirmas jų aparatas, kur man tai užkliuvo). Ne
žinovas aš tų soundbarų, bet jei ten dabar PMPO vatų mada pas visus užėjus,
tai bent jau tada suvartojamos galios nedeklaruotų ar kažką... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/