Tema: Re: Soundbar'as
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-05 10:32:51
Kad už teliką geriau, tai tikiu.
Garsiai/negarsiai, solidžiai/nesolidžiai jau yra kitas klausimas ir, tokių
"terminų" fone, leidžiantis turėti subjektyvias nuomones ir atsakymus.

Tačiau tai ką savo puslapyje deklaruoja į pakankamai solidžius gamintojus
pretenduojančios kontoros yra visiškai kitas reikalas, aš dar galėčiau
suprast truputį "pagražintas" specifikacijas visokiems žaisliukams, bet nu
net ir tokiem nereikėtų persistengt rašant totalias nesąmones... Kažkaip
prapuola interesas pirkt daiktus iš kontoros, kuri akivaizdžiai savo
potencialius klientus laiko visiškais loxais...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/