Tema: Re: Soundbar'as
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-04 18:07:02
Bet tai Panasonicas man kuo toliau, tuo labiau patikt pradeda, jau ne pirmas
devaisas, katras elektrą praktiškai generuoja. Ištrauka iš šito devaiso
specsų:

Atkuriama galia:

Front - 70W
Centre - 70W
Subwoofer - 140W
Total Power - 350W

Tarkim, praleiskim tą dalį, kad 6.5cm (jo jo, ne colio) diametro dinamikas
70W garso generuoja.

Sunaudojama galia:

Front (suprask, Center + Front) - 42W
Subwoofer - 30W

Suma gaunasi 72W...

Žinoma, kažkas jau minėjo, kad šiais laikais neverta į specsus labai žiūrėt,
ale iš kitos pusės tokios nesąmonės nu niekaip kontorai garbės nedaro...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/