Tema: Re: Koks muzikinis centras is kompiuterio
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-04-16 18:56:06
Na taip, pasimokiau. Na viena savadarbi lempini esu pabandes tai skambejo su
tannoy tapati ka ir Yamaha. Pardavejas irpatspripazino, kad tai pigus
slamstas. Uzsakyma padariau, bet apmokejimas tik po to kai pasakysiu, kad
mane jau viskas tenkina. Jis manes ir neprase avanso, nes atsisakius parduos
kitam.
Na taip, tannoy koloneles kaip ir normaliai vertinamos. Bet skaitau, kad
grindines koloneles uz 1,500 litu turetu skambeti zenkliai geriau. Bet ar
yra pasirinkimas?