Tema: Re: Koks muzikinis centras is kompiuterio
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-04-16 18:47:47
> Skaityk dar, nes dar yra ir single ended ir push pull, kurie irgi
> skiriasi, dar daugiau variatyvumo "skambėjime" bus...

push pull ir yra dvitaktis

> tai kaip ir kažkada sakiau, tau reikia ne muzikos, o garso :)
> Nusipirk normalias ausines, o tai taip ir nesuprasi kaip ir kas visdėlto
> turi skambėti :)

As suprantu, kad mano Yamaha su Tannoy skamba ne ka geriau uz tureta VIDO
5.1 su plastmasinemis kolonelemis. Siandien buvo senas pazistamas irapsieme
man padaryti normalia aparatura uz 2 kartus pigesne kaina. Apmokejias tik po
to kai paklausysiu. Nepatiks - atsisakysiu.
Paklause kaip skamba, kad ivertinti ko man reikia. Apie mano isigytas Tannoy
koloneles nieko blogo nepasake. Tai yra is viso nieko nepasake. Tik paklause
ar girdziu kaip lekstes skamba? Ar jos taip turi skambeti? As jo prasiau
padaryti tik stiprintuva, bet jis pasake, kad reikes ir koloneliu. Tiesa,
stipriai pasisaipe is JBL koloneliu...
Pritrenke tai, kad man rokui klausyti nereikia dvitakcio 2x20w galingumo su
G807 lempomis. Sake, kad man uzteks keliu vatu galingumo vientakcio
stiprintuvo su salyga, kad tannoy koloneles netinkamos. Garantavo, kad garso
bus daugiau, negu su 7.1 po 150w.
Tai kitais metais papasakosiu kas gavosi. Papasakosiu irdaugiau, nes zadejo
atsivezti ivairiu savo stiprintuvu ir koloneliu pabandymui/paklausymui. Tai
po tu bandymu parasysiu ispudzius.