Tema: Re: Koks muzikinis centras is kompiuterio
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-03-07 18:50:40
> Suku minti isigyti handmade lempini galios stiprintuva. Kas blogai, jeigu
> ji
> jungsiu prie kompiuterio ausiniu isejimo? Kaip ji dar galima butu jungti?

Kaip ir jau apsitariau, kad gamins man lempini stiprintuva. Va tik nuliudino
su skaitmenine muzika. Aiskina, kad su ja gilaus skambesio neturesiu, nes po
DAC'o butinai esti filtrai, kurie kartu su iskraipymais isvalo muszika.
Saipiausi is vieno dzazo megejo, kad jis i savo auto isidejo kasetini
magnetofona uz 10,000...
Rokas butu atskiras atvejis, nes "niekas" nezino kaip tie instrumentai turi
skambeti.