Tema: Re: Koks muzikinis centras is kompiuterio
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-03-11 13:07:29
Turite omenyje apie puslaidininkiu audio aparatura? Rinka taip
susisluoksniavo, kad hibridiniai stiprintuvai turi buti brangesni uz
puslaidininkiu, nes ne tai lemia ne gamybos kastai, o galutinis rezultatas.
Lochotronas yra moketi 10,000 euru uz lempini stiprintuva kai tokios kokybes
elementu baze kainuoja bent 10 kartu pigiau.