Tema: Re: Koks muzikinis centras is kompiuterio
Autorius: Gediminas
Data: 2016-03-11 15:11:39
Turiu omenyje tai, kad meistreliui uztenka nutaisius protinga snuki
papasakoti kazka apie ka jis galvoja, kad supranta ir nesunkiai
atsiranda pasekeju tuo sventai tikinciu.

Hintas - paprasykit, kad tas meistriukais pagristu savo teigini
loginiais paaiskinimais. Turetu buti nesunku, nes 40 metu su lempom
dirba ir braido po ju voltamperines charakteristikas. Jei be "Lempos gi
signalo "laiptukus" sudoroja kitaip, negu puslaidininkiai" nieko rišliau
nesigauna - tai toks jis ir meistriukas.