Tema: Re: Koks muzikinis centras is kompiuterio
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-03-27 18:42:42
"xplorer" <kazkoks@pastas.com> wrote in message
news:nc7hdg$82g$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek metu gyvuoja rokas? Berods 40-50 grubiai, ar ne? Nors suprantu
> autoriais teorine minti, kad amplifikuojami elektriniai instrumentai
> neturi naturalaus savo skambesio, taciau noriu priestarauti - per tiek
> metu tikrai susiformavo stiliu, skambesiu "mokyklos" - kaip skamba tiek
> bugnai, gitaros, sintezatoriai ir kt. instrumentai, kurie lyg ir neturi
> savo "tikrojo" skambesio. Gi yra tiek muzikantu atlikimo, tiek garso
> rezisuros tradicijos, iprasto skambesio vienam ar kitam muzikos stiliui
> formavimas. Paklausus kokio patyrusiu garso inzinieriaus tikrai pasakys,
> [...]
Gaminami 2 tipu lempiniai stiprintuvai: vientakciai ir dvitakciai.
Vientakciai labiau tinka muzikiniams instrumentams, o dvitakciai - rokui.
Taip pat kiekvieno tipo lemposa turi savo unikalu skambesi. Kiek zmoniu tiek
ir skoniu. Didziausia itaka skambesiui turi pradines lempos. Todel, siekiant
zenkliai nupiginti stiprintuva, gaminami hibridiniai stiprintuvai siek tiek
pabloginant skambesi.

PS
Idomu tai, kad 2x3w lempinis stiprintuvas mano namuose duoda garso beveik
tiek pat kiek 2x100w resyveris