Tema: Re: gal kas klausėt?
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-18 22:47:24
man skaniai buna ivairiai. kai kada ir kai kuriems kuriniams isijungiu
loudness mygtuka ant stiprintuvo, kai kada ne. siaip sakau, ausines nors
ir skirtingai groja, bet kaip reference tikrai tinka naudot. ir tas
pastoviai daroma per visokias perklausas, ne tik konstruojant.
ypac kai ausines ne simta litu kainuoja. kad padarysi kaip
laboratorijoj nieks nesako. bet kad bus labai smarkiai ne i tema jeigu
specialiai taip nedarysi, tai irgi nesamone.
siaip zmogaus klausa yra smarkiai be atminties, greit pripranta prie bet
ko ir 'atbunka'. todel tik pakaitinis daznas lyginimas gali suteikti
kazkoki rezultata.
o bendru atveju, sistema ir daroma tam, kad patiktu klausyt, o ne tam,
kad pasigirti, kainas palyginti ar 'zinoti' kad yra gerai, bet nichuja
nepatinka...
aktyvios sistemos grozis dar zinai kame :) kad suminio atskiru
stiprintuvu galingumo uztenka 2-3x mazesnio nei pasyviu atveju.
aukstiems tai vapsie ausiniu lygio galingumo uztenka.