Tema: Re: gal kas klausėt?
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-17 23:39:22
kas yra mazagabarite, iki kiek? aisku jei dezute tik tokia, kad 13cm tik
telpa ir daugiau nieko tai gal ir jo. as girdejes zymiai daugiau nei
turejes, nes visu nepaturesi... beveik vienareiksmiskai - 3 juostos yra
zajabys. o ir turetos/turimos saba ir sansui to nepaneige.
beje, aktyvi trijuoste yra apskritai kitos eiles daiktas kokybes
atzvilgiu. pasyvioj filtrai visa geri supisa net ten, kur atrodo viskas
gerai, kol neisgirsti tu paciu speakeriu grojanciu bi/tri amping
sistemoj. pasyviose uztai ir jungineja milijona stiprintuvu ir neranda
kuris geras, o aktyvioj beveik visi geri, didziausias skirtumas yra
ismesti von pasyvus filtrai, visa kita praktiskai px :)