Tema: Re: gal kas klausėt?
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-17 21:27:11
nuslink, bet man kvepia kitajozu, kur daug negalvodami suintegravo kruva
moduliu, kiek tilpo i korpusa :)
as savo ausines su keletu class d esu klauses, tai kazkaip nepatiko.
gal biski ir placebo, bet man class d gerai klausosi tik low/mid range.
aukstiems reikia analogo. ir cia dar vienas argumentas uz teisinga
aktyvia sistema, kurios tu kazkaip vis bijai :D