Tema: Re: gal kas klausėt?
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-17 22:33:30
senesnese ir lm3886 buvo. naujos visos class d.
naikint tai nereik. bet parinkinet ir junginet stiprintuvus prie
garsiakalbiu pagal kainos lygi su nuliu techniniu ziniu ir dazniausiai
net nepateiktais svarbiausiais parametrais - blogiau nei bet kokia
mikroschema :) va todel ir neuzkariauja. netures yzytomai ka veikt...