Tema: Re: gal kas klausėt?
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-17 22:44:13
tai as tik apie ausines rasiau. ir netgi ten dadejau 'gal placebo'...
ant koloneliu tu gyvenime neisgirsi ir neatskirsi stiprintuvo klases.
ne del class d tas teac (galimai) blogai, o del to, kad bbz kas ir kaip
ten suintegruota. beje, tai aplamai tik prielaida buvo, kuri kilo
pamacius spec'us ir pamascius kaip ten kas gali buti. gal ir geras tas
teac, tik tiek, kad jis skirtas pasyviai sistemai == man mires dar
negimes :)
as pats mastau apie nekkst 2.1 sistema (K8 + sub). bet neesu situ
girdejes. sako geriau nei senesni behringer monitoriai, kurie irgi
neblogi buvo. o gal yra kur kaune? :)