Tema: Re: gal kas klausėt?
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-17 23:52:02
p.s. tau gal kaip kompromisas sueitu alto genesis sat+sub.
labai nieko neperdarant uzmaitintum is 4 kanalu stiprintuvo, arba dvieju
stiprintuvu po 2 kanalus. o aktyvu filtra pats pasidaryk PCB modulius
nusipirkes ir i paprasta dezute sumontaves. kad satelitai negautu zemu o
subas aukstu. pasyvaus filtro i suba isvis nedet arba padaryt
atjungiama. butu ir kompaktiska ir itariu kai isgirstum tai nustebtum
biski :) o ir kaina ne kosmosas.