Tema: Re: Namu tinklas-grotuvai
Autorius: DasI
Data: 2015-01-14 14:21:03
DLNA tam ir yra kad, telikas su DLNA servu(shiuo atveju NAS)
ishsiaishkina del palaikomu formatu ir teisingas NAS'as transkodina i tai
ka palaiko telikas. O jei telikas "DLNA sertified", tai yra privalomas
tam tikru formatu palaikymas, taigi tokiu atveju problemu nebus.
Media plejeris lygiaj toks pat "sprendimas siai minutei".

Taip Synology NAS nera pigus, bet uzh tuos pinigus gauni gerokai daugiau
nei tikiesi.

Nu ir gal nemaishom NAS'o su media plejeriu. Aishku tiek vieni tiek ir
kiti shiais laikais turi persidengianchiu funkciju. Beje shiuolaikiniai
telikai turi daugely mediaplejerio funkciju. Taigi galima kombinacija
Telikas + teisingas NAS'as ir galima apseiti be mediaplejerio.

On Wed, 14 Jan 2015 09:48:37 +0200, marimaras wrote:

> [...]
> kad kopijavimo greitis iš/į NASą skirsis, bet kažin ar tai bus 2.5 kartų
> skirtumas, koks yra kainų skirtumas (konkrečiai Dlink Sharecenter 320L -
> 50 Eur). Jei NAS naudojamas kaip mediaserveris, tai kopijavimas į NAS
> yra vienkartinis ir baigtinis procesas. O paskui laukt, ar filmas
> persikels ar per 10 ar per 15 minučių - skirtumas neypatingai didelis.
>
> Tiesiog kiekvienu atveju yra konkrečios naudojimo ypatybės ir įrenginius
> pasirinkt galima atsižvelgiant į juos.

> Bay_tower_WSS_NAS,_SA/W5000/CatalogStoreDetail.aspx?
CatID=PL_641&ID=585497