Tema: Re: Namu tinklas-grotuvai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-14 08:04:03
2015-01-13 22:46, DasI rašė:
> Pasistatai normalu NAS'a ir vargo bau nematai.
> Rekomenduochiau Synology. Galima netgi zhiureti "play" serija, tai anie
> dar ir transkodinga Full HD realtime moka, tai kaip suprantu per DLNA net
> ir ne visus formatus palaikantiems devaisams pakistu video tokiu pavidalu,
> koki jie dar moka groti. Ir chia aishku tik mazhyte dalis Synology
> funkciju.

Nesu susidures su NAS, nes man kelia kai kuriu abejoniu. Pas save
pasistaciau isejimui i interneta INTEL ATOM su RAM-2gB ir linux'u jame.
Hardwaras 1:1 kaip cia:
http://www.kilobaitas.lt/Disku_masyvai_tinklams_(NAS)/Thecus/Thecus_5-Bay_tower_WSS_NAS,_SA/W5000/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_641&ID=585497
Bet kainuoja 2 kartus pigiau, o jeigu ivertinti Win7 licenzija su
imontuotu HDD-230 ir visus 3-4 kartus.

Beje, ar yra galimybe prie ju pajungti BD. Tuomet is viso nereikes net
grotuvo. O kaip tuomet butu su 3D filmais?