Tema: Re: Namu tinklas-grotuvai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2015-01-13 11:51:16
ish parduotuves pirkai mp3 ir negroje? paduok y teistma!
stenogramos bus nereallios ;)

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:m92p6s$la4$1@trimpas.omnitel.net...

2015-01-13 11:04, Zydrunas rašė:
> Sveiki,
>
> Yra noras pasidaryti namie rimtesnį tinklą su tinkliniu servu. Kas Kaune
> šitoj srity yra kieti, kad galėtų protingai pakonsultuoti?
> Reikia konsultacijų tiek dėl tinklo, tiek dėl serverio pasirinkimo ir
> konfiguravimo, tiek dėl to, kaip geriau leisti filmus, klausyti muziką,
> kaip
> viską suintegruoti (resyveris, TV, DAC'as arba strymeris ir kt.)
> Gal iš čia rašančių kas specializuojatės tokioj srity?

Turiu namie isejima i interneta per linux'ini ASUS ATOM su 2gB ir disku
230gB. Siuos kompus daugumaoje laiko uz siuksles, bet man jis patinka,
kad nera jokiu ventilaitoriu...
Turiu jame ir miniDLNA serveri. Galvojau su hardlinka'ais labai gera
darytis grojarascius, bet DLNA juos ignoruoja... Spaikainas atkreipe
demesi, kad ir su paprastais sharing'ais galima verstis.
Dar galima butu pabandyti DVD kisti i kompa. Jeigu suvirskins tai nebus
problemu ir su vartotoju teisemis. Pas mane SONY BD 5200 net mp3
neleidzia groti. Bandziau net su is parduotuves pirktu CD su visokiomis
hologramomis.