Tema: Re: Namu tinklas-grotuvai
Autorius: dz
Data: 2015-01-13 16:14:29
>Tai kodėl jungi per Pioneer, o ne tiesiai TV?

nes uz Pioneer grotuvo toliau stovi resiveris ir kruva koloneliu

>Ar negali filmo dekoduoti softas serve, o ne TV?

del servo nzn, bet is pc buvau kazkaip tiesiai paleides pasibandymui, bet
siaip  tikslo kaip ir tam nematau

>Audio išvis keliu aukščiausius reikalavimus, todėl nenoriu suklysti
>pirkdamas pirmą pasitaikiusį variantą.

tai tada variantas kinas plius muzika, nelabai dera, arba uz kosminius
pinigus

siaip pati grotuva galima ir apeit, resiveris gali tiesiai is naso pasimt
grot

"Zydrunas"  wrote in message news:m934t4$ucd$1@trimpas.omnitel.net...

Apie tinklusnieko nenusimanau, todėl gal net paprasti klausimai man atrodo
nepaprasti :). O klausimų turiu nemažai :)

> pas mane nasas Wd my cloud, pajungtas prie routerio Asus RT-AC68U, nu ir
> is routerio i Pioneer bd-450, streamina tiek is naso tiek is pc be jokiu
> lagu fimus po 40gb

Mano Pioneer kai kurių filmų nekramto(tiesa, pas mane pigesnis modelis),
norečiau sprendimo, keliančio mažiau problemų.

> taip pat galima ir tiesiai i tv, ar i smartphona

Tai kodėl jungi per Pioneer, o ne tiesiai TV? Ar negali filmo dekoduoti
softas serve, o ne TV?