Tema: Re: Namu tinklas-grotuvai
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2015-01-13 15:00:20
Apie tinklusnieko nenusimanau, todėl gal net paprasti klausimai man atrodo
nepaprasti :). O klausimų turiu nemažai :)

> pas mane nasas Wd my cloud, pajungtas prie routerio Asus RT-AC68U, nu ir
> is routerio i Pioneer bd-450, streamina tiek is naso tiek is pc be jokiu
> lagu fimus po 40gb

Mano Pioneer kai kurių filmų nekramto(tiesa, pas mane pigesnis modelis),
norečiau sprendimo, keliančio mažiau problemų.

> taip pat galima ir tiesiai i tv, ar i smartphona

Tai kodėl jungi per Pioneer, o ne tiesiai TV? Ar negali filmo dekoduoti
softas serve, o ne TV?
Audio išvis keliu aukščiausius reikalavimus, todėl nenoriu suklysti
pirkdamas pirmą pasitaikiusį variantą.