Tema: Re: Namu tinklas-grotuvai
Autorius: marimaras
Data: 2015-01-14 09:45:30
NAS transcodinimas turi apribojimų, TV vidiniai grotuvai turi apribojimų,
juos suderint kartais galima, kartais ne.
Vien todėl transcodinimas NASe - sprendimas šiai minutei, konkrečiam
įrenginių deriniui (TV+NAS)

Kainos. Palyginimui Synology 214play - 293 Eur, Synology DS214se - 139 Eur.
Kainų skirtumas - 164 Eur, už tokius pinigus gali pasirinkt iš daugybės
media grotuvų, kurie praktiškai turės vos keletą apribojimų. Pridėjus
keliasdešimt Eur, galima galvot ir apie htpc-mediaserverį Intel Celeron
j1900 ar AMD 5350 pagrindu, kuris bus galingesnis už bet kokį NASą, elektros
naudos neypatingai daugiau, o galimybės praktiškai neribotos.

Dėl "nekilmingų NAS - turiu patirties ir su Zyxel, ir su Dlink, ir su
Synology. Jei nereikia kažko ypatingo, o tik media failų saugojimo, tai
elementarias funkcijas visi jie atlieka normaliai. Taip, galima teigt, kad
kopijavimo greitis iš/į NASą skirsis, bet kažin ar tai bus 2.5 kartų
skirtumas, koks yra kainų skirtumas (konkrečiai Dlink Sharecenter 320L - 50
Eur). Jei NAS naudojamas kaip mediaserveris, tai kopijavimas į NAS yra
vienkartinis ir baigtinis procesas. O paskui laukt, ar filmas persikels ar
per 10 ar per 15 minučių - skirtumas neypatingai didelis.

Tiesiog kiekvienu atveju yra konkrečios naudojimo ypatybės ir įrenginius
pasirinkt galima atsižvelgiant į juos.

"DasI"  wrote in message news:m953cn$um6$3@trimpas.omnitel.net...

On Wed, 14 Jan 2015 08:04:03 +0200, Vidas Makauskas wrote:

> Nesu susidures su NAS, nes man kelia kai kuriu abejoniu. Pas save
> pasistaciau isejimui i interneta INTEL ATOM su RAM-2gB ir linux'u jame.
> Hardwaras 1:1 kaip cia:
> http://www.kilobaitas.lt/Disku_masyvai_tinklams_(NAS)/Thecus/Thecus_5-
Bay_tower_WSS_NAS,_SA/W5000/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_641&ID=585497
> Bet kainuoja 2 kartus pigiau, o jeigu ivertinti Win7 licenzija su
> imontuotu HDD-230 ir visus 3-4 kartus.
Aplai irgi kainuoja, skirtumas tame, jog ten nereikia knistis, viskas yra
ko reikia ir ko gali prireikti, nekalbant jau apie elektros valdymus,
uzhmigimai, patikimumas, integracija su upsais, ir viskas veikia ir
veikia taip kaip turetu veikti. Ta prasme konkretus atidirbtas hardwaras
ir softas konkrechiai jam atidirbtas. Nu ir dar supportas afigienas.
Pazhystamas irgi taip sake chule chia moketi uzh NAS'a taip brangiai,
nusipirko kazkoki dlinka, nu o pasku skundesi del visokiu bedeliu ir
guodesi, kad prie visko galima priprasti, bet kai pamate kaip synology
veikia, sekanchia diena ir pats nusipirko.

> Beje, ar yra galimybe prie ju pajungti BD. Tuomet is viso nereikes net
> grotuvo. O kaip tuomet butu su 3D filmais?
Del BD nzn, pasizhiurek inete, nenustebchiau kad gali buti sprendimu, o
sheip tai ir per networka galima *.iso sharinti arba netgi juos
uzhmuontinti ir tada jau *.iso kaip direktorija prieinama.