Tema: Re: Denon x1100 atsiliepimai
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-05 13:37:04
> Kažkaip įtariu kad čia su denonu susiję kažkurioj vietoj, tik nesuprantu
> kurioj. Arba gal čia mano aura tokia, nieko nepadarysi. Galoj to HDMI-CEC
> niekur taip ir neradau nustatymuose ;/

HDMI-CEC resiverije slepiasi po "HDMI Control" komanda:
http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/GFNFSYkabkahie.php

Panasonic TV HDMI-CEC slepiasi po "Vieralink".

Pabandyk abejuose gaminiuose ar tik kažkuriame iš jų išjungti šią f-ją ir
pažiūrėti ar tada nesusitvarko korektiškai viskas.

Teo IPTV instrukcijoje nepateikia priedelio išsamaus meniu aprašymo, tad
sunku pasakyti, ar jame galima tai atjungti ar ne:
http://www.teo.lt/sites/default/files/teo/2014_TEO_IPTV_diegimo_instrukcija_(2014_08_11).pdf