Tema: Re: Denon x1100 atsiliepimai
Autorius: spakainas
Data: 2015-01-05 12:34:49
Padariau viešbučio režimą, išjungiau viską, palikau tik HDMI4 inputą
default. Bet kažkaip nevisada suveikia - būna kad vistiek analogas
įsijungia. Kažkaip įtariu kad čia su denonu susiję kažkurioj vietoj, tik
nesuprantu kurioj. Arba gal čia mano aura tokia, nieko nepadarysi.
Galoj to HDMI-CEC niekur taip ir neradau nustatymuose ;/