Tema: Re: Denon x1100 atsiliepimai
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-10 12:15:45
> Bet šiaip tai px, išgyvensiu ir be to BT, aš tik nustebau, kad jis
> neveikia kaip priklauso.

Mane tai ir nustebino. Tiesa, o koks Iphone ir iOS versija?

> Kas tas flickr?

Kažkokia nuotraukų saugykla ar pan. internete :) :
https://www.flickr.com/

> Apie soft reset

Pabandyk network reset ir parašyk, ar kas pasikeitė. Dar kilo mintis, gal
brokuotas BT ar pan. papuolė? Pakalbėk su Hifipasauliu ar nuvykęs pabandyk
prie kitų Denon demo AV resiverių prisijungti (kiek pamenu jie ten ne vieną
turi).

> Čia kažkur prie video nustatymų? paieškosiu, dėkui už mintį.

Jei resiverije, čia turėtum rasti (rašau turėtum, nes čia JAV rinkai skirto
naudojimo vadovas):
http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/GFNFSYkabkahie.php

Dėl visą ko pradžiai dar pabandyk su kitu HDMI laidu. Gal laidas ne koks.

> Dėl dynamic volume pažiūrėsiu.

Dynamic Volume turi kelias reikšmes: "dieninį (low reikšmė turbūt),
vakarinį, naktinį (Heavy reikšmė turbūt atitiks)":
http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/GFNFSYphwaueoj.php

"If “Dynamic Volume” is set to “Yes” in “Audyssey® Setup”, the setting is
automatically changed to “Medium”."