Tema: Re: Denon x1100 atsiliepimai
Autorius: spakainas
Data: 2014-12-10 11:36:46
> Bet tai nusipirkai visiškai biudžetinį gaminį ir nori, kad jis tau
> veiktų, skambėtų kaip už 4-8 tūkst, Lt. Šiais laikais taip nebūna.

Aš noriu labai nedaug - kad veiktų viskas, kas numatyta.

> O dėl ko tau tas šė BT reikalingas? Wifi nėra? Pats nebandžiau, bet kiek
> pamenu Denon nuo seno draugauja su Apple.
> Kiek matau Iphone A2DP ir palaiko, turėtų viskas jungtis:
> http://support.apple.com/en-us/ht3647

Nu jeigu yra, tai noriu pabandyt - paleist vaikui kokią dainelę
paklausyt ar pan. Su distanciniu lyst į laginantį youtubą ir ten taipint
tai nu nafig... Bet šiaip tai px, išgyvensiu ir be to BT, aš tik
nustebau, kad jis neveikia kaip priklauso.

> Bet šiaip yra Airplay funkcija:
> http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/GFNFSYjfglxuxr.php

Dėkui, pasidomėsiu.

> P.S. Tik nesakyk, kad per AV resiverį  Flickr naudosi ;).

Kas tas flickr?

> Pirmą kartą apie tokį skaitau. Man žinomi resiverio visiškas atstatymas
> į gamyklinius parametrus (microprocessor reset) ir tinklo plokštės
> atstatymas (network reset). Neveikiant BT, visų pirma bandyčiau  daryti
> "network reset". Tiesa, programinės įrangos versija naujausia resiverije?
> http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1409431-official-denon-avr-xx13-model-owner-s-thread-faq.html#post21995260

Bandžiau iš paties resyverio updatint - rašė kad "latest". Apie soft
reset naudojimą skaičiau čia:
http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1531868-official-2014-denon-s-series-x-series-avr-model-owner-s-thread-faq.html

> HDMI Control/CEC išjungus resiverije ir priedelije nepagerėja?

Čia kažkur prie video nustatymų? paieškosiu, dėkui už mintį.

> Biudžetinis modelis... Brangesni Denon modeliai kiek pamenu gauna
> gražesnį meniu ;).

Tai aš jau taip ir supratau ;]

> Pradžioje visada atrodo, kad viskas blogai, nes ausys tai prie kitokio
> garso pripratęs (nesuvaldyti žemi ir pan.).... Filmų žiūrėti be Audyssey
> nebegaliu - per daug akivaizdus kokybinis garso šuolis- "burbulo"
> sukūrimas ir t.t. Beje, pasižiūrėk, ar nėra įjungtas Dynamic Volume su
> kokia Midnight reikšme. Dienos metu aš naudoju tik MultEQ XT32+DynamicEQ
> (koreguoja garsą pagal garso rankenėlės pasukimą). Tik vakare dar
> įjungiu Dynamic Volume žiūrint filmus.

Na aš kaip minėjau, klausau gana tyliai, žemų problemos pas mane iš
principo nėra, tai tas nesuvaldymas kaip ir atkrenta, aš kalbėjau labiau
apie aukštus - vidurinius, kažkoks keistas efektas "užsimauna". Bet gal
apsiprasiu. Dėl dynamic volume pažiūrėsiu.