Tema: Re: Denon x1100 atsiliepimai
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-10 11:14:22
> Ar čia šiais laikais normalu yra tokį š pardavinėt?

Bet tai nusipirkai visiškai biudžetinį gaminį ir nori, kad jis tau veiktų,
skambėtų kaip už 4-8 tūkst, Lt. Šiais laikais taip nebūna.

> 1. Bluetooth - taip ir nepavyko man jo prie aifono prijungt (tiksliau
> pavyko porą kartų, ir psio).

O dėl ko tau tas šė BT reikalingas? Wifi nėra? Pats nebandžiau, bet kiek
pamenu Denon nuo seno draugauja su Apple.
Kiek matau Iphone A2DP ir palaiko, turėtų viskas jungtis:
http://support.apple.com/en-us/ht3647

Bet šiaip yra Airplay funkcija:
http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/GFNFSYjfglxuxr.php

P.S. Tik nesakyk, kad per AV resiverį  Flickr naudosi ;).

> "soft reset" padaryt - ant standby režimo ištraukt maitinimą, palaikyt 10
> (!) minučių ir vėl įkišt.

Pirmą kartą apie tokį skaitau. Man žinomi resiverio visiškas atstatymas į
gamyklinius parametrus (microprocessor reset) ir tinklo plokštės atstatymas
(network reset). Neveikiant BT, visų pirma bandyčiau  daryti "network
reset". Tiesa, programinės įrangos versija naujausia resiverije?
http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1409431-official-denon-avr-xx13-model-owner-s-thread-faq.html#post21995260

> 2. Vaizdas. Xjznajet ką jis ten daro, bet prijungus gala priedėlį prie
> resyverio, vaizdas trukteli perjungiant kanalus, taip ale pasismauko
> nežymiai. Užknisa iš principo - gal kažkur su nustatymais reik pažaist?

HDMI Control/CEC išjungus resiverije ir priedelije nepagerėja?

> 3. Meniu rezoliucija - neradau kur ją galima pakeist, nes štatna tai
> turbūt kokie 200x100, atrodo tragiškai (na bet čia tarkim px).

Biudžetinis modelis... Brangesni Denon modeliai kiek pamenu gauna gražesnį
meniu ;).

> Bet bbž, garsas tai nelabai džiugina, kažkokios lyg vatos būtų prikimšta.

Pradžioje visada atrodo, kad viskas blogai, nes ausys tai prie kitokio garso
pripratęs (nesuvaldyti žemi ir pan.).... Filmų žiūrėti be Audyssey
nebegaliu - per daug akivaizdus kokybinis garso šuolis- "burbulo" sukūrimas
ir t.t. Beje, pasižiūrėk, ar nėra įjungtas Dynamic Volume su kokia Midnight
reikšme. Dienos metu aš naudoju tik MultEQ XT32+DynamicEQ (koreguoja garsą
pagal garso rankenėlės pasukimą). Tik vakare dar įjungiu Dynamic Volume
žiūrint filmus.

> Įjungus direct režimą (atjungus tą audysey) garsas pagyvėja, paskaidrėja.

Filmų žiūrėjimui nerekomenduoju šito naudoti, nes kolonėlių atstumai,
garsumo lygiai turi būti žinomi procesoriui. Muzika - jau skonio reikalas.
Bet jei labai prastas įrašas, aš būna įsijungiu Audyssey, kad nuimti kokį
baubimą.

> nes dabar tai jausmas toks, lyg būčiau išmetęs 1.5 klt į balą...

Tokio lygio resiveris tinkamas realiai tik filmams, jei nori ir muzikai,
reikia imti ką nors iš topinių AVR-4311/AVR-4520/AVR-X7200. Gal dar Anthem
galėtų būti įdomus, daugiau tai nematau ką ten rinktis...

> Jei pavyktų grąžint, tada klausimas avansu - tai ką pirkt už pusantro klt?

Nieko geresnio nerasi.