Tema: Re: Denon x1100 atsiliepimai
Autorius: Gediminas
Data: 2014-12-10 12:07:33
Klausykis megstamos muzikos ir stebek ar ji tave vargina - norisi po
kiek laiko isjungti - neina susikalbet, susikaupt ar ka nors kita veikt.
Bandyk su tuo Audyssey ar direct sound. Po kiek laiko pajusi kas geriau.
Turek omeny, kad geras garsas nevargina ir netrukdo buti salia ir prie
jo nereikia ausu pratinti.

PS. Man paskutine patirtis: pas mane kolonos boksteliai su netgi dviem
fazoinverteriais nugaroj. Nu sudu sudas pagal kai kuriuos. Bet...
Paskutini menesi klausiau istates jas i kampus. Klausymas ziauriai
vargino. Muzika nepatinka ir panasiai. Istraukiau jas is kampu.
pasukiojau, kad maziau atspindziu butu. Pradejo bet kokia muzika patikti
ir nebevargina.