Tema: Re: Vertas d?mesio?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-02 10:51:33
2015-01-02 10:07, Gediminas rašė:
> Vidai ko tu taip prie to "didesnio galingumo rezervo" uzsikabines? Kas
> per motyvai? Kelios tukstatosios po kablelio THD? Vis tiek tavo kambario
> THD daug didesnes eiles nei tavo stiprintuvas grodamas and maximumo.

Gal tai nuo ausu priklauso, bet as stiprintuvo THD labai skiriu ir jis
mane nervina. Mano Yamaha prie max (lyg ir 130w) turi 0,8% kai tuom
tarpu prie nominalaus (gal 100w) turi 0,08%. Ir tai jauciasi kaip diena
nuo nakties. Butent del sios specifikuotos charakteristikos i kitus
resyverius net neziurejau, nes visos kitos charakteristikos manes
nedomina, nes jos daug maz vienodos visuose  resyveriuose.
Todel max galingumu klausytis negaliu. Mano resyverio rankenele garsa
didina iki +15db, o as dar galiu klausytis iki -15db. Toliau man jau
prasideda triuksmas. Pajungus dar 2 koloneles prie nenaudojamu kanalu
atkuriamas galingumas padidetu nedidejant THD. Beje, mano tannoy v4i
kolonelems rasomas 100w nominalus galingumas, kuri suprantu kad tai ju
auksciausios kokybes galingumas - kad mazinant ar  didinant garso kokybe
blogeja.

> [...]
> daugiajuostes sistemas ir kaip jas jungt/konstruot, pirmiausiai suprask
> kas yra faze akustikoj (o ne ta kur elektros instaliacijoj). As kazka
> apie jas suprantu, bet negaleciau sakyti, kad supratimas apie jas jau
> iauges i mano krauja. Jei bandysi trijuoste sistema konstruot is atskiru
> kalonkiu, gausi tokia faziu kakafonija. Arba labai gerai nusimanai ka
> darai, ir turi visa reikiama iranga kalibravimui. Bent jau reikiamas
> mikrafonas ir kazkokiu budu gali derinti filtrus savo stiprintuvuose. Ir
> tai dar klausimas ar imanoma suderinti kambaryje.

Na cia jum bendram issilavinimui. Gyveni ir mokaisi. Dabar, jeigu nama
is nauco statyciau, tai visa apdaila daryciau pritaikyta akustikai. Kuk
dabarneplesiu GKP lubu, kad pakeisti akustinemis plokstemis, o sienu
nekalsiu pusrasciais su tarpais tarp ju, kad nuslopinti atspindzius.
Nors ka gali zinoti jeigu per ilgai uzsiliksiu sioje konfoje. Juk kazkuo
reikia uzpildyti laisvalaiki.