Tema: Re: Vertas d?mesio?
Autorius: spakainas
Data: 2014-12-30 14:00:24
Net nežinau ką tau atsakyt - realiai tai labiau patenkintas nei
nepatenkintas. Patogiai sukamšiau viską į HDMI, internetinę radiją
paleidžiu net teliko neįjungęs - vienos knopkės paspaudimu. Tas audyssey
kol kas labai nemaišo, žemų dadeda mano sistemoj. O daugiau tai... su
paprastu stereo stiprintuvu elementariai užknistų swichint laidus kažką
kaitaliojant, jau vien dėl to resyveris yra labai gerai. Na taip, yra
keletas gliukų, tikiuosi su firmware updeitu juos pataisys. Bet kuriuo
atveju galima imt pernykštį ar užpernykštį modelį - tikėtina su jau
išgaudytais gliukais. Antrą kart vistiek pirkčiau resyverį vien dėl
patogumo. Tik pradžiai paskaitinėčiau atsiliepimus internete, kad
neužsiraut ant bugovo daikto.