Tema: Re: Vertas d?mesio?
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-31 09:21:59

> Siulyciau mano isprusimo aptarima iskeltii atskira tema. Beje, omnitel.audio
> skirta lameriams ar sios srities profams profams? Ar yra cia kas galetu
> atsakyti i elementaru klausima: 7.2 atkuria stereo i daug koloneliu koromis
> ar stereo garsa paduoda sumakalave? O gal is stereo padaro kvadro ir stereo
> mix'a?

stereo įrašai 7.1 stereo rėžimu eina tokiu būdu, kad garsas sklinda iš
visų kolonėlių vienodu garsu, kaip mixuoja teoriškai nesigilinau, bet
stereo efektai išlieka. Normaliam muzikos klausimui - ne kas, bet fonui
pats tas, privalumas - praktiškai visiems vienodas garso lygis,
nepriklausomai nuo patalpos vietos. Yra dar rėžimas enchanced stereo
(irgi garsą leidžia per visas kolonėles), bet jis, bent jau man, visai
ne kas.