Tema: Re: Vertas d?mesio?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-31 09:44:36
2014-12-31 09:22, Kesha rašė:
> stereo įrašai 7.1 stereo rėžimu eina tokiu būdu, kad garsas sklinda iš
> visų kolonėlių vienodu garsu, kaip mixuoja teoriškai nesigilinau, bet
> stereo efektai išlieka. Normaliam muzikos klausimui - ne kas, bet fonui
> pats tas, privalumas - praktiškai visiems vienodas garso lygis,
> nepriklausomai nuo patalpos vietos. Yra dar rėžimas enchanced stereo
> (irgi garsą leidžia per visas kolonėles), bet jis, bent jau man, visai
> ne kas.

Pas mane 7.2 rezimu, po suderinimo su mikrofonu, priekines koloneles
groja garsiau. Suvienodinau darso lygi pridejes lyg ir po kokius 6dB i
galines koloneles.
"enchanced stereo" rezimo pas save neuztikau. Yra "enchanced", bet su
juo keiciasi tembras.

panasu, kad Yamaha nuo kitu resyveriu skiriasi savo rezimais ir gaunasi
nesusikalbejimas. Norejau rasti rezima, kad 2-3 koloneles kaireje
atkurtu kairi kanala, o 2-3 koloneles desineje atkurtu desini kanala.

Beje, yra ERDVINIS rezimas kai priekinems kolonelems naudoji po 2
koloneles kiekvienam  kanalui. Nebandziau, nes priekyje stovi 2
koloneles ir dar 2 uzpakalines. Persasi isvada, kad siuloma isigyti dar
viena koloneliu komplekta ir taip isnaudoti siuo metu laisvus 2
resyverio kanalus. Per naujameti patikrinsiu ar reikia daugiau galios.
Jeigu reikia tai tuomet galvosiu apie dar viena koloneliu pora ir sub'a.