Tema: Re: Vertas d?mesio?
Autorius: Gediminas
Data: 2015-01-02 10:07:17
Vidai ko tu taip prie to "didesnio galingumo rezervo" uzsikabines? Kas
per motyvai? Kelios tukstatosios po kablelio THD? Vis tiek tavo kambario
THD daug didesnes eiles nei tavo stiprintuvas grodamas and maximumo.

Ir dar... Fazes, fazes ir dar karta fazes. Jei nori suprasti apie
daugiajuostes sistemas ir kaip jas jungt/konstruot, pirmiausiai suprask
kas yra faze akustikoj (o ne ta kur elektros instaliacijoj). As kazka
apie jas suprantu, bet negaleciau sakyti, kad supratimas apie jas jau
iauges i mano krauja. Jei bandysi trijuoste sistema konstruot is atskiru
kalonkiu, gausi tokia faziu kakafonija. Arba labai gerai nusimanai ka
darai, ir turi visa reikiama iranga kalibravimui. Bent jau reikiamas
mikrafonas ir kazkokiu budu gali derinti filtrus savo stiprintuvuose. Ir
tai dar klausimas ar imanoma suderinti kambaryje.