Tema: Re: Vertas d?mesio?
Autorius: Donatas
Data: 2014-12-30 11:20:37
as suprantu, kad ten gal tik idetu galiniu tranzu nominalias reiksmes
perkelia i specifikacija , bet ar su stereo ne tas pats ? Vat ir klausimas
kaip su tom galiom: ant namu kino resiveriu niekas nebeziuri (tipiniu pigiu
variantu) , o stereo sistemu kiek matau galios itakoja kaina.

--
-------
Donatas