Tema: Re: audio resyverio
Autorius: eMJei
Data: 2012-11-03 12:15:13
as nesuprantu taip pat apie ka mes snekam :)

joks pirkejas nepageidaus ismesti elektriniu langu, jei jie bus itraukti
i bazine pakuote, kaip kondicionierius, navi ar pan. taigi "pirkejo
pageidavimai" europoje ir jav skiriasi , pastarojoje, dyleriai net
nedrista siulyti tokios masinos, jei aptarti navarotai yra optional :)