Tema: Re: audio resyverio
Autorius: spakainas
Data: 2012-10-16 09:44:04
Tomai, kaip ten su tuo išmaniu garso kalibratorium - ar vistik naudingas
fyčeras, ar tik marketingas? Man po vizito pas tave kažkaip susidarė
dviprasmiška nuomonė - bendras garsas gal ir pusė to paties, bet kad
aukštiem užkėlė +20(!)db (ar kiek ten), tai likau kažko nesupratęs... Aš
įsivaizduoju daugiakanalėj sistemoj su minimum 5 kolonėlėm gal ir
pasiteisina, bet realiai klausant stereo, tai gal ir px?