Tema: Re: audio resyverio
Autorius: porter
Data: 2012-10-16 09:39:46
Kokia čia funkcija NFC pagrindu ir kaip TV ją priima?

"Icetom"  wrote in message news:k5iukt$nun$1@trimpas.omnitel.net...

> As tai naudoju Onkyo TX-NR509. Dabar prieis Icetom ir pasakys, kad sitas
> Audyssey sudas ir reikia [BENT JAU]  Audyssey MultiEQ XT:). Gal but, bet
> tie receiveriai jau ~~6000lt...

:);)  Ne visai taip. Labai teigiamas "Denon" marketingo cinkelis tame, kad
jau su Denon AVR-1912/1713 gauni MultEQ XT versiją. O jei pažiūrėti "Onkyo"
šių metų modelius, tai reikalai dar prastesni :(. MultEQ XT32 gausi tik
pasirinkęs 818 modelį, o kas žemiau teturi varganą 2EQ versiją :(.

Nes jie įdėjo Instant PRevue ir MHL. Tik kam tas MHL, kai kokį telefoną turi
dar prijungti per spec. laidą ir pan. NFC pagrindu veikianti f-ją, kuri
puikiai veikia su mano VT30 žymiai logiškesnė, mano nuomone. Tik paspaudžiu
mygtuką Viera programėlej planšetiniame kompiuteryje ir norima foto ar
vaizdas jau televizoriaus ekrane! Jokių laidų!