Tema: Re: audio resyverio
Autorius: Icetom
Data: 2012-10-31 10:47:58
>supratau.. nafik toks kvailas pozicionavimas?

Na JAV nuo Europos rinko gal "truputį" skiriasi ;) ?

>siaip idomu yra gera skambanciu 5.1? nes 7.1 nei naudosiu nei ka, o moketi
>uz papildomus du stiprintuvus kazkaip nesinori ;D

Jei kalbant apie Denon, tai turėtų būti AVR-3313 ir AVR-4520. Aš už 4520 ar
dar jei rasi 4311. Tokio AV resiverio užteks bent 5 metams.

http://www.anthemav.com/products/anthem/a-v-receiver/mrx-700
Onkyo 3010 ir aukščiau. Bet man šis gamintojas nepatikimai atrodo nors tu ką
(nors ir rašė, kam viskas ok su Onkyo).
Yamaha Avantage serija.

Esmė tame, nori gerai skambančio AV resiverio pasiruošk paaukoti 6-8 k Lt ar
ieškoti naudoti iš šios kainų kategorijos.

O dėl 7.1 - įsivaizduok, kad čia kaip TV rinkoje dabar yra 3D f-ja. Ar nori,
ar nenori, vis tiek gauni...