Tema: Re: audio resyverio
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-11-02 23:22:22
niekaip nesuprantu, ta mašina lygiai tokia kokios pageidavo jos
pirkėjas. Ir niekaip nesuprantu kodėl tu ją tokią pirkai. Mano BMW ir su
klimato kontrole ir su gražiu salonu ir elektriniais langais. Passat'as
taip pat. Prie ko čia Amerika? Pvz tų pačių B5 passsat'ų USA su klimato
kontrole berods visai nebuvo