Tema: Ats.: Android DENON Remote App :(
Autorius: Darka
Data: 2012-10-08 11:47:17

mano atveju - visa muzika sukelta i serveri (NAS) - pas mane - Synology
Diskstation

jis turi programa (featura, playeri, kaip bepavadinsi) - Audio Station. Tai
va tas Station streamina muzika internetu (vietiniame tinkle ir visame www,
t.y. net darbe galiu klausyti savo kolekcijos), i usb speakerius, i
telefonus, i media rendererius (cia ir butu receiveriai ir visokie kitokie
fiziniai playeriai, turintys interneta).

Tai va as is tos Audio station (kuria valdau per kompa, per telefona -
iphone ar androida, ipada - yra spec. appsas DS-audio), pasileidziu ka noriu
ir per kur noriu - per USB kolonkes vienam kambary, per receiverio audio
sistema kitam kambary, per kompo garsiakalbius - kitam kambary. Ir visur
galiu paleisti skirtinga muzika vienu metu.

http://www.synology.com/dsm/home_home_applications_audio_station.php?lang=enu

o kokia cia technologija/protokolas, tai ir nezinau....

"bat0nas"  parašė naujienų news:k4p0ub$o8e$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kokia čia yra technologija/protokolas? Pasakyk, jei žinai. Nelabai
įsikertu.

"Darka"  wrote in message news:k4j93e$s14$1@trimpas.omnitel.net...

galiu ir per Airplay  is telefono, bet tada sodintusi telefonas. As
streaminu per laida, is serverio.

"bat0nas"  parašė naujienų news:k4i404$q7g$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingai suprantu, kad per AirPlay streamini?

"Darka"  wrote in message news:k4gsfa$hto$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane Pionierius, bet man px ju appsai , lygiai taip pat valdyciau ir
Denona, nes tam, ka parasiau, naudoju serverio apsa (mano atveju - Synology
DS-audio, kuris beje turi ir android versija
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synology.DSaudio&hl=en),
kuriam dzin, kokios markes tavo receiveris, svarbu jis turetu tinkla.

"AS"  parašė naujienų news:k4gr1i$g0l$1@trimpas.omnitel.net...

"Darka" <hdd@hdd.lt> wrote in message
> as iphone susirandu kazka is 1000 kompaktu kolekcijos, esancios serveryje,
> paspaudziu mygtuka ir paprasciausiai klausau muzikos . Nepatiko,
> nesikeldamas is fotelio perjungiau kita. Ir pazymetina, iphonas tarnauja
> tik kaip valdymo pultas....

Teorija grazi, bet ka daryti zmonem, kurie del kokiu nors savo organizmo
konstrukcijos ypatybiu niekaip negali bendrauti su vaisiu kompanijos
produkcija? Padarytu kazkoki padoru pulteli, tiktu visiems, bet pataupe. Jei
jau didelis noras taip daryti, turetu tada but panasus softas visom
platformom.

Beje, tinklinis belaidis rysys akuma sodina, bet koks skirtumas, visvien
kasdien krauti reikia :)