Tema: Ats.: Android DENON Remote App :(
Autorius: Darka
Data: 2012-10-03 11:19:54

pas mane Pionierius, bet man px ju appsai , lygiai taip pat valdyciau ir
Denona, nes tam, ka parasiau, naudoju serverio apsa (mano atveju - Synology
DS-audio, kuris beje turi ir android versija
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synology.DSaudio&hl=en),
kuriam dzin, kokios markes tavo receiveris, svarbu jis turetu tinkla.

"AS"  parašė naujienų news:k4gr1i$g0l$1@trimpas.omnitel.net...

"Darka" <hdd@hdd.lt> wrote in message
> as iphone susirandu kazka is 1000 kompaktu kolekcijos, esancios serveryje,
> paspaudziu mygtuka ir paprasciausiai klausau muzikos . Nepatiko,
> nesikeldamas is fotelio perjungiau kita. Ir pazymetina, iphonas tarnauja
> tik kaip valdymo pultas....

Teorija grazi, bet ka daryti zmonem, kurie del kokiu nors savo organizmo
konstrukcijos ypatybiu niekaip negali bendrauti su vaisiu kompanijos
produkcija? Padarytu kazkoki padoru pulteli, tiktu visiems, bet pataupe. Jei
jau didelis noras taip daryti, turetu tada but panasus softas visom
platformom.

Beje, tinklinis belaidis rysys akuma sodina, bet koks skirtumas, visvien
kasdien krauti reikia :)