Tema: Re: Ats.: Android DENON Remote App :(
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-03 22:42:59
Jei aš klausyčiausi įrašų - daryčiau lygiai tą patį. Joks čia rocket
science. Denon palaiko AirPlay ir su tuo pačiu iOS įrenginiu galiu tą patį
daryti. Ale man muzikos įrašai - antroje vietoje.

Su kuo įjungi svetainėje resyverį gulėdamas lovoje miegamajame kambaryje,
kad galėtum paklausyti Atsibusk su Vyteniu?

"Darka"  wrote in message news:k4gqmj$fij$1@trimpas.omnitel.net...

as iphone susirandu kazka is 1000 kompaktu kolekcijos, esancios serveryje,
paspaudziu mygtuka ir paprasciausiai klausau muzikos . Nepatiko,
nesikeldamas is fotelio perjungiau kita. Ir pazymetina, iphonas tarnauja tik
kaip valdymo pultas, jis pats negroja ir batareiku nesisodina.

"Exo"  parašė naujienų news:k4gk4q$7ar$1@trimpas.omnitel.net...

Ale klausyk (tik nepriimk asmeniškai, nu šiaip įdomu), jau kuris laikas
stebiu tavo postus apie resyverių pajunginėjimą prie lan'ų, apie telefonų
app'us resyverių valdymui ir t.t. Tu man pasakyk, nu nx viso šito reikia? :)
Aš įsidedu kompaktą į savo senuką denon cd grotuvą ir paprasčiausiai klausau
muzikos :)

Exo