Tema: Re: Android DENON Remote App :(
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-06 13:37:26
Na aš dar nebandžiau su Planšete/Telefonu valdyti muzikos.
Bet dėkui už app pavadinimus. Pabandysiu.

"Icetom"  wrote in message news:k4p0e8$ns0$1@trimpas.omnitel.net...

Na pabandžiau Android terpę. Labai nuvylė foobar valdymas per wi-fi. Bet ko
norėti, kai nemokamas gaminys... IŠ visų programėlių, tai tik su foobar2000
remote galiu valdyti muzikos atkūrimą, bet tik tų dainų, kurios yra
grojaraštyje. Man nereikia tokio valdymo, jei negaliu naršyti tarp aplankalų
ir pasirinkti norimą albumą ar pan.

Tada instaliavau jriver 17 versiją. Su jų Gizmo programėle viskas veikia
sklandžiai nuo pat pradžių naudojant planšetinį kompą  kaip valdymo pultą.
Puiku! Vienintelis trūkumas, negaliu naršyti tarp aplankalų, bet yra
paieška. O albumus kažkodėl ne visus korektiškai sudėliojo (gal tik
pasirodė, dar pažaisiu rimčiau).