Tema: Re: Android DENON Remote App :(
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-03 22:41:59
Aš jau daug metų esu didis tinginys bei visokių CD, DVD ir kt. media
priešas. Net norėjau skristi į JP protestuoti, kai BD standartą sugalvojo.

Mano filosofija: jokių fizinių media, jokių nuotolinių pultelių,
centralizuotas valdymas, everything's connected ir t.t.

Man patinka tulike sėdint radijo stotį perjungti, o ne eiti prie resyverio
CD kaitalioti.

"Exo"  wrote in message news:k4gk4q$7ar$1@trimpas.omnitel.net...

Ale klausyk (tik nepriimk asmeniškai, nu šiaip įdomu), jau kuris laikas
stebiu tavo postus apie resyverių pajunginėjimą prie lan'ų, apie telefonų
app'us resyverių valdymui ir t.t. Tu man pasakyk, nu nx viso šito reikia? :)
Aš įsidedu kompaktą į savo senuką denon cd grotuvą ir paprasčiausiai klausau
muzikos :)

Exo