Tema: Re: Android DENON Remote App :(
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-10-05 21:56:07
nu o mes savo irgi bazine kolekcyje (4x tiek) laikom suversta po grotuvu ir
valdom balsu ;)

"eMJei"  wrote in message news:k4n4rk$afk$1@trimpas.omnitel.net...

skirtumas didelis, nes pries tai reik diska pasiimti ( o jei jis kiam
kambryi , nepatogiai susandeliuotas, nes nera kur?). Pasiemes iphone i
rankas, tu sedi sofoje ir savo kuklia 200cd kolekcija (kaip manoji)
valdai vienu pirstu.