Tema: Re: sukritikuokit
Autorius: AS
Data: 2012-10-05 14:22:28
"catz" <catz@nowhere.net> wrote in message
news:k068q9$8c9$1@trimpas.omnitel.net...
>  geriau pasakykit, kodel man konsultantas aiskino, kad Rega Brio 3 yra per
> silpnas mano turimoms kolonelems (MA RS6)? Ir kad man reiketu ziureti
> Mira, ar kitus galingesnius? nes sandely tuo metu nebuvo? :) pvz. AS
> minetas Myryad Z irgi turi 50W. dabar prie maniskiu prijungtas NAD C
> 320BEE - 50W, i galios trukuma visai nepanasu.

Apie Rega nieko nezinau Kazkaip nepataikiau ju su RS6 sujungti. Myryad  +
RS6 issirinkau, eidamas per ivairias salonus ir aparatu kombinacijas. Butent
sitas suskambejo taip, kaip _man_ patiko ir paemiau. Galios tikrai gana.
Garsa atsukus iki gal 30% nuo max jau sunku sakyti, kad klausymas yra
malonus. Ne del iskraipymu (tikrai nera), del garsumo.