Tema: Re: sukritikuokit
Autorius: catz
Data: 2012-08-10 00:50:09
Dekui, kaip tik turesiu proga DacMagic paciupinet greitu laiku. Dar i
Arcam rPAC pazvairuoju, SPDIF (galbut) nereikia kol kas, tai labai
cost-effective variantas atrodo, neaisku kaip ten yra is tikruju.

Del laidu tai pradziai bandysiu savom jegom susitvert. Su lituokliu
draugauju, tai manau kokybiskus komponentus susipirkes pasidarysiu
normaliai ir estetiskai (labiau link "fiziku" esu). O paskui ilgiau
pasiklausius, prie sistemos pripratus bus galima pabandyt pakaitaliot -
yra is ko pasiskolint ivairiu variantu, tada ir ziuresim :)