Tema: Re: sukritikuokit
Autorius: AS
Data: 2012-07-28 12:54:15
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
news:jute2l$6t3$1@trimpas.omnitel.net...

> O koks garso saltinis bus. Is minetu resiveriu, tai tik Denon imciau. O
> jei prijungti naudota Denon DVD grotuva su Denon Link jungtimi, ziurek ir
> stereo sistemai gal dar pasipriesintu.

Gal, gal hardui klausyt. Mano diapazonas vien tuo neapsiriboja, kitiems
stiliams (o geriau paklausius ir hard tas pat) visi Denon aparatai pasirode
per daug uzastrinantys aukstus daznius ir salia to sukuria kazkoki popsinio
gaminio ispudi. Na, nesiklauso jie man. Nebandziau su Klipsch, bet jei ten
irgi auksti paryskinami, neturetu but gerai. Po ilgu zaidimu ir ieskojimu
apsistojau ties Myryad Z ir Monitor Audio del universalumo, klausant
ivairius stilius. Aisku, kiekvieno ausys ir skoniai skirtingi.