Tema: Re: sukritikuokit
Autorius: eMJei
Data: 2012-08-10 22:18:44
raktinis zodis cia "kokybiskus komponentus susipirkes" - jei pirksi
tikrai kokybiskus tiek kiek reikia kad kad kabelis butu tikrai labai
labai gerai skambantis labai labai geroje sistemoje, bus taip brangu kad
pigiau pirkti labai gera naudota. ir tai istikruju nera garantijos, kad
nusipirktos ir tvarkingai suslituotos 25 sidabro gijos, finale skambes
geriau uz tiek pat kainuojancius salono lentynoje kokis nors firmos 16
variniu gysl, bet imantriai susuktu :)

todel nuosirdziai sakau, pamirsk tu tuos kabelius, nusipirkt pigiausius
zymios firmos, ir nesuk galvos kol pilnai neisbaigsi komplektuoti
pagrindiniu sistemos komponentu. Zinia kad tikrai isspaust sinergija,
t.y. kai tam tikra kombinacija staiga suskamba tris kart geriau nei
tikiesi ar jungiai pries tai..reik pavargt (=pakeist bent tris
stiprintuvus su trijais grotuvai, jau cia vien apie 9 variantus).