Tema: Re: sukritikuokit
Autorius: flegmatoid
Data: 2012-07-30 19:44:21
uff...dabar tai visai susiveliau ar pirkt, ka pirkt, ar gamint, ka gamint...

"spakainas"  wrote in message news:jv5f40$6nl$1@trimpas.omnitel.net...

Jei pameistraut mėgsti, tai tada siūlau ir kolonėles pačiam gamintis.
Gausis pigiau nei naujas pirkt iš salono, o kokybė, tikėtina, bus kur
kas geresnė (būtina sąlyga - aklai laikytis aprašymo, komponentų ir
matmenų) Pilna DIY kit'ų aprašymų:

http://zaphaudio.com/
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudspeaker_Projects.htm
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/index.html

Stiprintuvų DIY irgi nemažai, reik pasiieškot. Tą patį gainclone gali už
tikrai nebrangiai pasidaryt su pigesniais komponentais. Jis apskritai,
visiškai paprastas (todėl ir geras).
http://www.elektronika.lt/schemos/garso/1032/gainclone-mk-i-integruotas-stereo-stiprintuvas/

Kad ir ką sakytų Icetom, bet man tiesiog malonu klausyt muziką per savos
gamybos kolonėles, taip iškart kur kas geriau skamba :D